Birthday card challenge!

16:05

W niezmierzonych przestrzeniach Internetów natknęłam się na coś, co skłoniło mnie do przystanięcia i rozważenia ponownego chwycenia za ołówek po kolejnej długiej przerwie.
Na handmade-artshop opublikowano:

27.10.2013 roku Oliwia kończy 6 lat. Jej największym marzeniem jest otrzymanie jak największej liczby kartek urodzinowych. Mała walczy z rakiem.

Kto tylko może niech zrobi dla niej kartę urodzinową. To tak niewiele dla nas, a dla tej dziewczynki tak dużo. Mała na pewno się ucieszy i możemy przyczynić się do spełnienia jej marzenia.

Kartki można wysyłać na adres:

Oliwia Gandecka

ul. M.C. Skłodowskiej 11/26
65-001 Zielona Góra


Więc popełniłam kredkami kartkę:
Po czym wykleiłam nad rękami bohaterki rysunku serduszko ze srebrnego brokatu, a turkusowym wysypałam skrzydełka i napis.
A że kopertę też robiłam ręcznie i wyszła mi nadzwyczaj pojemna, dorzuciłam bransoletkę w srebrze, perełkach i syrenich łuskach (jeśli oktaryna miałaby swój rzeczywisty odpowiednik, to miałaby kolor właśnie taki, jakim one połyskiwały).
No ale tego już nie udokumentowałam, bo nie mam czym /0\


Tak poza tym, poprzedni challenge standardowo się usrał, ale w jego ramach zdążyłam jeszcze machnąć to:
rogaty Voldemort w za dużych spodniach, ze zwyrodnieniem stawów łokciowych i lekką skoliozą
 

Podobne posty

0 komentarze

Fajnie, że jesteś! Możesz napisać mi komcia, korzystając z tego oto miniporadnika formatowania:

[b]tekst[/b] - pogrubienie
[i]tekst[/i] - kursywa
[a href="www.jakaśstrona.pl"]tekst[/a] - link ukryty

Zamiast nawiasów kwadratowych [] wstawiamy nawiasy ostre <>

Polecany post

Sims 4 - Legacy Challenge - prolog

Dziś będę odtwórcza  mam dla Was coś niesamowitego - Legacy Challenge dla Sims 4! Zainspirowana Projektem "Prokrastynacja" mego ...

Facebook

Blogger

Subscribe