Coś z zupełnie innej beczki - pasta o musze

23:25


UWAGA - post wzbogacony o materiał dowodowy!

Ostatnio - czyli w ten weekend - aktywizowałam się na blogaskowym Fejsbuku, ale teraz uświadomiłam sobie, że właściwie warto by i tutaj umieścić historię mego życia, którą dziś popełniłam. Przed państwem moja PASTA.

Pasta to sposób gimbusów na napisanie opowieści. Wykorzystałam go, ponieważ poczułam w sobie wewnętrznego gimbusa. Nie powinniście być zaskoczeni. Enjoy!


#towydarzyłosięnaprawdę

Bądź mną
Lunatyczka Level 23
Miej darmowe wejściówki na basen
Po młodszej siostrze, ale to szczegół
-Książę, pójdźmy zażyć kąpieli
-K
Idź na ten basen
Daj wejściówki panu ekspedientu, co na basen wpuszcza
#szlachtasiębawi
Pan ekspedient paczy na ciebie
Czujesz, że takim spojrzeniem obdarza zazwyczaj włosy znajdowane w odpływie
-Te wejściówki nie działajo
wtf.jpg
-Ale jag to, panie ekspediencie
-Bo one som na legitymacje szkolno, wy stare rowery XD
Przegryw mocno
Wychodzicie
foch.mp3
Ale i smutnażaba.png, bo specjalnie przyjechaliście do miasta i wgle, czo tera zrobimy, biedaki takie
Rozkmina
-To chodźmy chociaż do Chaos Games, bo dawno nas nie było tam
-Ale ja wyglądam jak kupa XD #dzieńwieśniaka #Lunatyczkapoleca
-A weś, przecież tam sami swoi XD
-K

Idziesz z Księciem do gralni
W gralni sami swoi
A trochę nie
Gadacie z obsługą sklepu, bo to wasi najlepsi funfle w tej placówce
Funfle nie mogą z wami gadać, bo obsługują sklep
Przegrywx2
Wtem
Wchodzi Karyna
stylówa a'la celebryta incognito
bez mejkapu i trochę w dresie ale i tak 9/11
Chce grę
Planszową
#szok #zaskoczenie
Oh wait, jesteśmy w sklepie z grami planszowymi XD
Kumpel zatem dzielnie podbija do klientki, bajera mocno
Prezentuje jej połowę wyposażenia lokalu
Ona słucha i zadaje pytania
Ty słuchasz, jak ona słucha i obczajasz mimochodem
Bo masz taki fetysz
A w ogóle to ma fajną koszulę
Jak ona to zrobiła, że jej pasuje do dresowych spodni
Dzielisz się spostrzeżeniami z Księciem
-Ładna, taka trochę jak Anna Mucha
-Nom, nawet brzmi jak Anna Mucha
-Być może

Klientka słucha kumpla, wybiera co najlepsze
Kumpel bajering intensifies
Wy rozkmina
Szybki risercz w internetach
Podejrzliwy Książę jest podejrzliwy
-Ej, to chyba jest Anna Mucha
-Lol, no chyba nie, co by w tej dziurze robiła Anna Mucha
-Może tu mieszka
Piła, totalnie miasto twoich marzeń
Zwłaszcza kiedy jesteś bajeczną & znaną aktorką
No jasne, czemu nie

Klientka ciągle wybiera
Kumpel się rozkręca
Wy rozkminax2
Znowu risercz w internetach
Książę zriserczował mocno i czuje się lepszy
-To jest Anna Mucha
-Sam jesteś Anna Mucha poteflonie XD
-Jeszcze zobaczysz
-Dobra dobra
Książę z bananem na ryju
czosiędzieje.jpg

Klientka ostatecznie finalizuje transakcję
Kumpel dumny, did his best, bajera super
Poczeba danych do faktury
Klientka pisze na karteczce
Jako miszcz dyskrecji i konspiracji zapuszczasz żurawia
NO ANNA MUCHA JAK BYK
omg.wtf
Jag to jest możliwe
Anna Mucha się fakturuje
Ty zachowujesz poker face
W środeczku fangirling mocno
I panika, bo oto dostajesz szansę pokazania się wielkiemu światu
A przynajmniej jednej aktorce tego świata
A wyglądasz jak kupa

Persona Wielkiego Świata kończy zakupy
Ale kumpel nie kończy bajery XD
Mówi jej, że możemy jej tu pokazać, jak grać w to, co jej polecił
-No spoko, to wpadnę po spektaklu
I wyszła
Wszyscy w szoku
ANNA MUCHA GRA U NAS SPEKTAKL
A POTEM BĘDZIE GRAĆ Z NAMI W GRĘ
#impossibru
#niewiarygodnealeprawdziwe
#niktnamwtonieuwierzy

Jednak ty zachowujesz zimną krew
Wiesz, że czas trwania spektaklu musisz wykorzystać jak najlepiej
To znaczy na szoping
Żeby móc przeobrazić się z kupy w człowieka
I zrobić dobre chociaż drugie wrażenie
Masz do dyspozycji własny dezodorant, Rossmann i kibel w galerii handlowej
I piniondze Księcia XD
Odkrywasz, że potrzebujesz połowy asortymentu drogerii
Bo nie masz przy sobie nic do mejkapu
A jak to tak przy Personie Wielkiego Świata bez mejkapu
Książę nie rozumie powagi sytuacji
-Nie dam ci tylu piniondzów
-A ile
-Dwa gile XD
smutnatwarz.jpg
Za dwa gile kupujesz suchy szampon i korektor
Łącząc moce posiadanych kosmetyków przeistaczasz się z kupy w pasztet
#closeenough
Może Anna Mucha po spektaklu też nie będzie miała mejkapu
#marnapociecha

Wracacie do gralni
Jest tam już wincyj znajomego towarzystwa
Kumpel ich skrzyknął, aby godnie podjęli Personę
Widzisz, że twoje koleżanki też nie mają dziś mejkapu
Będziemy pasztetami tugeder XD
#ogólnopolskidzieńwieśniaka

W oczekiwaniu na Personę gracie w "Tajniaków"
Jak zawsze losujecie hasła z worka
Na stole lądują "mucha", "teatr" i "sztuka"
#pszypadeg
#niesondzem

Wtem
Wlatuje Mucha
Jest w mejkapie
Profesjonalnym
Wygląda bajecznie
Ty i koleżanki paszteting intensifies
No ale dobra, będziemy grać w grę!!!11
Anna Mucha na nas patrzy
-No cześć, Ania jestem
-Wiemy ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Long story short - graliśmy wczoraj z Anną Muchą w gry planszowe.

Najpierw w jakiegoś "Robinsona", a potem lajtowe kalambury ("Imago" i "Time's Up"), śmieszkowaliśmy z siebie mocno i bawiliśmy się super, bo Ania to świetna babka, i tak zleciało do drugiej w nocy, kiedy to pożegnaliśmy się serdecznie, a Książę nawet odprowadził Anię do hotelu.

A morał z tej historii jest taki, że jak się unika wody, to jest szansa na spotkanie Muchy.

True story.

PS To prawda.

PPS Mam zdjęcia na dowód! Zautoryzowane! (i uzyskane dzięki uprzejmości Chaos Games)

Nauka "Robinsona" in progress
To prawdziwa walka o przetrwanie.
(a tak naprawdę to nie, gra miała trwać 12 rund, ale dzielni rozbitkowie zgodnie zrezygnowali z dalszej rozgrywki gdzieś po sześciu, bo było już za późno na logiczne myślenie)
Na szczęście kalambury zawsze spoko!
Patrycja: Gram w kalambury z Anną Mucha, nikt mi nie uwierzy
Marcin: *zupełnie not impressed*
(na pierwszym planie pasztetowy ryj Lunatyczki)
- No to ta osoba miała taką fryzurę...
*norki śmieszki śmieszkują*
- ...i takiego felicjana!
*norki śmieszki kisną mocno*
Lunatyczke: To uczucie, kiedy uświadamiasz sobie, że jesteś pasztetem, ale właściwie to całkiem dobrym pasztetem, bo Mucha cię doceniła
Patrycjoł: Potwierdzam, jesteś pasztetem
Marcineł: *approves*
Ricardo: ( ͡° ͜ʖ ͡°)

A tu kompletna ekipa oraz Persona!
 PPPS Mówiłam, że to prawda!

Podobne posty

19 komentarze

  1. Bardzo ekstrawagancka literatura jak dla mnie :):)
    Chyba się starzeję ..... ot, co :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest jak sztuka nowoczesna - tego się nie rozumie, to się przeżywa. :D

      Ale w ramach ciekawostki mogę polecić zapoznanie się z literaturą przedmiotu, na przykład taką, taką lub taką (wersja z podwójnym dnem); jak już raz poczuje się klimat, to potem jest z górki. ;)

      Usuń
    2. Zatem przestudiuję podchodząc do tematu uczuciowo , wnikliwość pozostawiając w pokoju obok :) Może się uda.... :):)

      Usuń
  2. A to nie jest tak, że muchy lecą na pasztet? To by wiele wyjaśniało :) Wspaniała historia! Od dzisiaj przestaję się myć i malować i, być może, ja spotkam jakąś sławną personę :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tak było, to teraz się zastanówmy - skoro bycie pasztetem zwabiło Muchę, to co trzeba sobą reprezentować, żeby przywołać Johnny'ego Deppa? :D

      Usuń
    2. Johnnego można zwabić na lalki :)))

      Usuń
  3. Fejm życia kobieto :D A Książę tak dyplomatycznie widzę pod sam koniec xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak cholera XD

      bądź Księciem
      miej żonę Anię
      idź z nią do lokalu
      ale wyjdź z Anią Muchą
      i udajcie się do hotelu
      wszyscy pod wrażeniem, że wymieniłeś swoją Anię na lepszy model
      stara Ania umiera na pasztetyzm
      ¯\_(ツ)_/¯

      Usuń
  4. no niestety - ja zawsze udaję, że nie rozpoznaję -
    bo makijaż makijażem, ale jak przychodzi co do
    czego - to się wstydam na całeeego!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iii tam, nie ma czego, normalny człowiek jak każdy, tylko powszechnie rozpoznawalny. :D

      Usuń
  5. Otaguj się na fejsie, która fejsa to Twoja :D podglądałam giernię ale no helooooł poza Anią Muchą była tam jeszcze jedna fejmłomen - JU! a Księcia to bym za taką zamianę skopała z konia, ewentualnie usadziła karnie na miejscu Hansa z Elzy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam, ale nie umię, gupi Fejsbuk. :C Jakbyś nie mogła rozpoznać, to podpowiadam, że jestem tym pasztetem. :D

      A tam, co ze mnie za fejmuch, mój kot ma większe wzięcie medialne niż ja będę miała kiedykolwiek...

      Książę powiedział, że to było nawiązywanie kontaktów w celach marketingowych, no ale wszyscy wiemy, o co tak naprawdę chodziło. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Usuń
  6. Anna Mucha mogła poznać Lunatyczkę! Jestem pewna, że tego nie doceniła! :x

    OdpowiedzUsuń
  7. ja właśnie wolałabym spotkać Lunatyczkę niż Muchę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja może i obie - ale z lalkami w tle :)

    OdpowiedzUsuń
  9. skoro dodałaś materiał dowodowy -
    nie mogę przemilczeć, iż mocno
    brodato się tenże prezentuje -
    co krzepi mą kobiecą mentalność :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też wolałabym spotkać Lunatyczkę. Co mi tam jakaś Mucha!

    Ale prawdą jest, że muchy lgną do pasztetów (zwłaszcza starych, więc jesteś wyjątkiem (w sensie, że nie jesteś stara).)

    OdpowiedzUsuń
  11. O matko bosko i muszko! Zapomniałam o niej, ostatnio kontakt z jej osobą urwał mi się na M jak miłość...

    OdpowiedzUsuń
  12. Droga lunatyczko.... Historia iście zacna, ale ostatnio do gry the sims 4 wyszła aktualizacja z *werble* małymi dzieciami. W związku z tym iście szokującym faktem z ostatniej chwili chciałabym spytać się ciebie, czy planujesz kontynuować simsowanie czy kończysz ten challenge. Pytam się bo nie wiem czy warto codziennie odświeżać i paczać, gdyż uwielbiam twojego blogaska i byłoby mi bardzo smutno gdybyś skończyła.

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że jesteś! Możesz napisać mi komcia, korzystając z tego oto miniporadnika formatowania:

[b]tekst[/b] - pogrubienie
[i]tekst[/i] - kursywa
[a href="www.jakaśstrona.pl"]tekst[/a] - link ukryty

Zamiast nawiasów kwadratowych [] wstawiamy nawiasy ostre <>

Polecany post

Sims 4 - Legacy Challenge - prolog

Dziś będę odtwórcza  mam dla Was coś niesamowitego - Legacy Challenge dla Sims 4! Zainspirowana Projektem "Prokrastynacja" mego ...

Facebook

Blogger

Subscribe